Дистанційна освіта

1.      ПОЛОЖЕННЯ про дистанційне навчання

         ОРганізація освітнього процесу в умовах воєнного стану



Всеукраїнська школа онлайн

https://mon.gov.ua/ua/tag/vseukrayinska-shkola-onlajn

Інтернет-сторінка fb.  Інструкція щодо роботи на платформі Всеукраїнська школа онлайн

https://www.facebook.com/UAMON/posts/4164146716945208  На YouTube-каналі МОН, в описі під кожним відео для 5-11 класів, вчителі також залишають домашні завдання на закріплення теми, які учні можуть робити, щоб краще опанувати матеріал. 

https://www.youtube.com/channel/UCQR9sMWcZshAwYX-EYH0qiA   MON UKRAINE

2.     Відеоуроки для навчання та розвитку школярів

https://edpro.ua/blog/videouroky-dlja-navchannja-ta-rozvytku-shkoljariv

Нова школа    https://video.novashkola.ua/

На цьому сайті можна скористатися матеріалом природничо-математичного спрямування.

3.   Львівський сайт для батьків (ТОП 10 Youtube каналів українською мовою з розвиваючим відео для дітей).

https://dity.lviv.ua/channels_for_children_in_Ukrainian

4.     Як організувати заняття в ZOOM

https://buki.com.ua/news/yak-provesty-zanyattya-v-zoom-instruktsiyi-dlya-vykladachiv/?fbclid=IwAR1v0dkLePG-WR0IK_mjCkmF_ieDb6nAXdhUjS5cVFqFc1ufCvaH7xDl-ko

https://cutt.ly/Ah5GBO9

 

https://cutt.ly/njww2Lm

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=TTAwGZJSJ_o&fbclid=IwAR2ULQYvVnfCVmZ5E5TsWvYuPRseq_cXqjojiLtbmOf944sdtrIyg61cNOE&ab_channel=%D0%92%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D1%80%D0%B8%D0%B9%D0%A6%D1%8E%D1%86%D1%8E%D1%80%D0%B0     ВІДЕО

https://nus.org.ua/articles/yak-tehnichno-organizuvaty-dystantsijne-navchannya-pokrokova-instruktsiya/?fbclid=IwAR2tLL3XTKfK8zaOdLfMi7hNGnMmyjYQCLOjkKliF5Oa5z7_rLYIzHJlPbo  Покрокова інструкція роботи в ZOOM

5.      Готові уроки для вчителів та учнів

https://edpro.ua/blog/de-gotovi-uroky-dlja-vchyteliv-ta-uchniv?fbclid=IwAR39bWHCq82YC1alo6iIGlICVN_eSJou0ijJ4Icx1vCR6DEdAA_hwxN8n4Q

https://cutt.ly/th5HZPq

6.      Як працювати Google class: покрокова інструкція

https://nus.org.ua/articles/yak-pratsyuvaty-v-google-klas-pokrokova-instruktsiya/?fbclid=IwAR2MMqM0Qy9I8xMMLfn3AixtEvjV7IoJIcA-VbooZD1uuq2apLUlQJGTFeE

https://cutt.ly/rh5JEpx

7.     Скринкасти  https://naurok.com.ua/post/skrinkasti-suchasniy-instrument-podachi-navchalnogo-materialu?fbclid=IwAR085Dbr-MotQA5xO6e1vU7VfETJAY-rKtxCtzhFNJk-3wgwBrN89B5o0zg

 

8.   Як створити презентацію (Google презентацію)

https://nus.org.ua/news/yak-uchytelyu-stvoryty-prezentatsiyu-do-uroku-videoinstruktsiya/?fbclid=IwAR1XUPz9LntcpAjFIjpMmookDXnVqNr9GvddGDxS11-o-7LnlC5WbYwrP7c

https://cutt.ly/Ch6RfR5

 

9.     Сайт «СОЛОВЕЙКО» Інтерактивні завдання з  мови та літератури

http://kiriksnezana.blogspot.com/p/blog-page_20.html

інтерактивні вправи КРАЇНА ЗНАНЬ https://learningapps.org/index.php?category=100&subcategory=4122&s=  

Блог вчителя Інтерактивні вправи

http://svitlanashev.blogspot.com/p/blog-page_4.html

 

10.                        Віртуальні подорожі  музеями

 http://svitlanashev.blogspot.com/p/blog-page_59.html

11.                       Україна Incognita (віртуальні музеї)

http://incognita.day.kyiv.ua/virtualna-ekskursiya-literaturno-memorialnim-muzeyem-grigoriya-skovorodi.html

 

 


Кросворд "ДІЄСЛОВО"


ТРЕНАЖЕР З ПРАВОПИСУ 

української мови


ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ

ЧИСЛІВНИК. ПРАВОПИС

 

1.     Числівник є в реченні

А Тричі крига замерзала, тричі розтавала.

Б Козацький полк ділився на сотні.

В На репетицію прийшло п’ятеро хлопців.

Г Раптово вдарив двадцятиградусний мороз.

2.     Числівник є в реченні

А Лінивий двічі ходить, скупий двічі платить.

Б Майнули в повітрі десятки крил – і голубина зграя знялась у блакить.

В Дуб уже ріс кількадесят років.

Г Стокілометрову відстань подолали дуже швидко.

3.     Числівниками  є  всі слова  рядка

А три,  третій, третина,  троє

Б десять, десяток, десятеро, десята

В два,  двійко,  двоє, обидва

Г семеро,  сімка,  сьомий,  сім

Д четверо,  чотири,  чверть,  четверті

4.     Позначте рядок, у якому в усіх числівниках відмінюється тільки друга частина:

А триста, п’ятсот, шістсот, вісімсот

Б п’ятдесят, шістдесят, сімдесят, вісімдесят

В двісті, шістдесят, сімсот, тридцять

Г чотириста, дев’яносто, вісімдесят, сімсот

Д п’ятсот, шістдесят, вісімсот, вісімдесят

5.     Норму відмінювання числівників ПОРУШЕНО в рядку

         А трьохсот, трьомстам, на трьохстах

         Б п’ятисот, п’ятистам, п’ятистами

         В семисот, сімомастами, на семистах

         Г дев’ятисот, дев’ятистам, дев’ятьмастами

         Д двохсот, двомастами, на двохстах

6.     Форму орудного відмінка числівника в рядку записано ПРАВИЛЬНО

А п’ятьмастами шістдесятьма сьома

Б п’ятистами шестидесятьма сімома

В п’ятистами шестдесятьма семи

Г п’ятистами шістдесяти сімома

Д п’ятистами шестидесяти сьома

7.     Усі відмінкові форми числівників є ПРАВИЛЬНИМИ

         А сто вісімдесят сьомого, двомастами п'ятидесяти двома

         Б шістдесяти семи, чотирма, шестиста, дванадцятий

         В трьомастами дев'яноста шістьма, сімох, одна третя

         Г сімдесятьма двома, дві тисячі другий, дев'яноста шостого

8.     ПОМИЛКУ в утворенні відмінкової форми числівника допущено в рядку

А шість, шести, шістьом, шістьома

Б п' ятнадцять, п' ятнадцяти, п' ятнадцятьом, п' ятнадцятьма

В вісім тисяч, восьми тисяч, вісьмом тисячам, вісьмома тисячами

Г сімсот, семисот, семистам, сімомастами

Д шістдесят, шестидесяти, шістдесятьом, шістдесятьма

9.     ПРАВИЛЬНУ відмінкову форму числівника сто вісімдесят сім наведено у рядку

А Р.в. ста вісімдесяти семи

Б Д.в. сто вісімдесяти семи

В З.в. ста вісімдесят сім

Г О.в. ста вісімдесятьма сіма

Д М.в. (у) сто вісімдесяти семи

10.   ПРАВИЛЬНУ відмінкову форму числівника шістсот дев’яносто вісім наведено в рядку

А Р. в. шестиста дев’яноста восьми

Б Д. в. шестисот дев’яноста вісьмом

В Зн. в. шістсот дев’яноста вісім

Г Ор. в. шестистами дев’яноста вісьмома

Д М. в. (на) шестистах дев’яноста вісьмох

11.   ПРАВИЛЬНУ відмінкову форму числівника сімсот дев’яносто вісім наведено в рядку

А Р. в. семи сотень дев’яноста восьми

Б Д. в. сімсот дев’яноста вісьмом

В Зн. в. семисот дев’яноста вісім

Г Ор. в. сьомастами дев’яноста вісьма

Д М. в. (на) семисот дев’яноста вісьмох

12.  У реченні «Зміни до Конституції ухвалюються голосами … народних депутатів» замість пропуску має бути слово

А триста

Б трьохста

В трьохсот

Г трьохстох

Д трьомастами

13.   Відмінкова форма числівника є НЕПРАВИЛЬНОЮ

А Р. в. трьохсот п’ятдесяти шести

Б Д. в. трьомстам п’ятдесяти шести

В Зн. в. триста п’ятдесят шість

Г Ор. в. трьомастами п’ятдесятьма шістьма

Д М. в. (на) трьохсот п’ятдесяти шести

14.   Числівник з іменником ПРАВИЛЬНО узгоджено в реченні

А Квартет утворюють чотири виконавці.

Б До редакції надійшло два сценарія.

В Концерт тривав майже півтора години.

Г Для вистави слід використати чотирьох прожекторів.

Д Батальні сцени фільму знімали два з половиною місяців.

15.   Норму відмінювання числівника ПОРУШЕНО в реченні

А На змаганнях директор нагородив п’ятьох учнів.

Б Швидкість бігу гепарда — від сто двадцяти до сто сорока кілометрів за годину.

В Серед восьмисот сорока семи приток Дніпра є велика річка Прип’ять.

Г Прийшовши на спортмайданчик, він зустрів там сімох однокласників.

Д Запорозька чайка вміщала від п’ятдесяти до сімдесяти козаків.

16.   НЕПРАВИЛЬНО утворено відмінкову форму числівника в реченні

А Українці дуже талановиті: до дев’яносто відсотків з них музикальні, здатні до музикування.

Б Понад двісті років тому на території Лівобережної України з’явилося це мальовниче село.

В Місяць мчить навколо Землі зі швидкістю три тисячі шістсот вісімдесят один кілометр за годину.

Г Молоко містить близько ста різних речовин, має високі споживні властивості, зумовлені його хімічним складом.

Д Деревоподібні кактуси виростають розгалуженими або зімкнутими і в діаметрі сягають двадцяти п’яти сантиметрів.

17.   Допущено  помилку  у  відмінюванні  числівника

А п'ятдесяти  двох

Б дев'яноста  сьома

В на  сімдесяти  шести

Г двадцятьма  чотирьома

Д дев'ятьомастами  сорока

18.    Допущено помилку у відмінюванні числівника

А шестидесяти  семи

Б сорока  вісьмома

В на  двохстах  п'яти

Г вісімдесятьма  одним

Д чотириста  дві

19.    Відмінкова  форма  числівника є ПРАВИЛЬНОЮ

А п'ятидесяти  шести

Б семистами  трьома

В дев'яноста  чотирьома

Г шістдесяти  шести

Д (на)  сороках  п'ятьох

20.   Відмінкова  форма  числівника є ПРАВИЛЬНОЮ

А сімдесяти  трьох

Б п'ятьохсот  сорока

В двадцяти  двум

Г шестистами  десятьма

Д трьохстам  дев'яноста

21.   Відмінкова  форма  числівника є ПРАВИЛЬНОЮ

А двумстам  тридцяти

Б тридцятьма  вісьма

В стома  десятьма

Г восьмидесятьом  дев'ятьом

Д (на)  чотиристах  двадцятьох

22.   Відмінкова  форма  числівника є ПРАВИЛЬНОЮ

А ста  сорока  п'ятьма

Б сто  сорок  п'яти

В стам  сорокам  п'ятьом

Г стома  сороками  п'ятьома

Д (у)  стах  сорока  п'ятьох

23.   Відмінкова  форма  числівника є ПРАВИЛЬНОЮ

А двохстам  п'ятдесяти  шести

Б двомастами  п'ятдесятьома  шістьома

В двохсот  п'ятидесяти  шести

Г (у) двохстах  п'ятдесятьох  шестьох

Д  двохста  п'ятдесяти  шести

24.   Відмінкова  форма  числівника є ПРАВИЛЬНОЮ

А ста  сімдесяти  чотирьом

Б ста  семидесяти  чотирьох

В ста  сімдесятьома  чотирьома

Г стома  сімдесятьма  чотирма

Д (у)  стах  сімдесятьох  чотирьох

25.   Відмінкова  форма  числівника є ПРАВИЛЬНОЮ

А трьохста  шістдесяти  двох

Б трьохсот  шестидесяти  двох

В трьомстам  шістдесяти  двом

Г  трьомастома  шістдесятьома  двома

Д трьохстах  шестидесятьох  двох

26.    Відмінкова  форма  числівника є ПРАВИЛЬНОЮ

А чотириста  вісімдесятьох  п'яти

Б чотирьохсот  восьмидесяти  двох

В чотирьомстам  сіммидесяти  двом

Г  чотирьомастами  вісімдесятьома  двома

Д (у) чотирьохстах  вісімдесяти двох

27.   Відмінкова  форма  числівника є ПРАВИЛЬНОЮ

А п'ятиста  дев'яноста семи

Б п'ятистам  дев'яностам  сімом

В п'ятьмастами  дев'яноста  сьома

Г п'ятьомастами  дев'яностами  сімома

Д п'ятьохстах  дев'яноста  сімох

28.   Відмінкова  форма  числівника є ПРАВИЛЬНОЮ

 А семистами  сорока  п'ятьма

Б семистам  сорокам  п'ятьом

В сімохсот  сорока  п'яти

Г  (у) семистах  сорока  п'яти

Д сімомстам  сорока  п'ятьом

29.   Відмінкова  форма  числівника є ПРАВИЛЬНОЮ

А вісімсот п'ятдесяти  трьох

Б вісьмастами  п'ятдесятьма  трьома

В восьмисот  п'ятидесяти  ·трьох

Г  вісьмомстам  п'ятдесятьом  трьом

Д восьмистах  п'ятидесятьох  трьох

30.   Відмінкова  форма  числівника є ПРАВИЛЬНОЮ

А дев'ятисот  дев'яносто  дев'ять

Б дев'ятьохсот  дев'яноста  дев'яти

В дев'ятистам  дев'яностам  дев'ятьом

Г  дев'ятьмастами  дев'яноста  дев'ятьма

Д дев'ятьомстам  дев'яноста  дев'ятьом

31.   Відмінкова  форма  числівника є ПРАВИЛЬНОЮ

А Певніші й докладніші відомості про козаків ми знаходимо коло року тисяча п’ятисот п’ятидесятого.

Б Якось у тисяча шістсот сорок сьомому році Чаплинський напав зі своїми гайдуками на Суботів.

В Найперші відомості про козаків записані в хроніках і літописах уже в тисяча чотирьохсот дев’яносто другому році.

Г. Богун виявив талант полководця під час Берестецької битви в червні тисяча шестисот п’ятдесят першого року.

Д Запорозька Січ до останніх днів свого існування, тобто до тисячу семисот сімдесят п’ятого року, залишалася острівцем волі.

32.   Граматично ПРАВИЛЬНА відповідь на запитання «Котра година?»

А дванадцять тридцять

Б половина дев’ятої

В десять хвилин першої

Г без двадцяти десять

Д за п’ять одинадцята

33.   НЕПРАВИЛЬНО побудовано словосполучення на позначення часу

А десять (хвилин) на десяту

Б чверть на одинадцяту

В без п’ятнадцяти десять

Г пів на дванадцяту

Д за п’ять (хвилин) шоста

34.   Іменники з числівниками ПРАВИЛЬНО поєднано в рядку

А двадцять три тижня

Б півтораста року

В п’ять цілих і шість восьмих тонн

Г півтора місяця

Д сім з половиною кілограм

35.   НЕПРАВИЛЬНО побудовано словосполучення

А десять (хвилин) на шосту

Б чверть на шосту

В без п’ятнадцяти шість

Г пів на шосту

Д за десять (хвилин) шоста

36.   Іменники з числівниками ПРАВИЛЬНО поєднано в рядку

А півтори центнера

Б два з половиною року

В одна десята кілометрів

Г кількадесят учасників

Д двадцять чотири відсотка

37.   Граматичну норму на позначення часу ПОРУШЕНО у рядку

А рівно о першій;

Б десять хвилин по шостій;

В пів на десяту;

Г сім годин двадцять хвилин;

Д за двадцять п’ята.

38.   Граматично ПРАВИЛЬНА відповідь на запитання «Котра година?»

А дванадцять тридцять

Б половина дев’ятої

В десять хвилин першої

Г без двадцяти десять

Д за п’ять одинадцята

39.   НЕПРАВИЛЬНО побудовано словосполучення на позначення часу

А п’ятнадцять хвилин десятого

Б зараз одинадцята

В за п’ять хвилин сьома

Г пів на першу

Д буду після дев’ятої

40.   НЕПРАВИЛЬНО побудовано словосполучення на позначення часу

А десять (хвилин) на десяту

Б чверть по одинадцятій

В третя година десять хвилин

Г за п’ять (хвилин) шоста

Д без п’ятнадцяти шість

41.   Граматично  ПРАВИЛЬНА  відповідь  на  запитання  «Котра  година?»

А рівно  дванадцять

Б десять  хвилин  шостої

В без  двадцяти  десять

Г  три  години  п'ять  хвилин

Д десять  хвилин  по  восьмій

42.   Граматично ПРАВИЛЬНА відповідь на запитання  «Котра  година?»

А шість  годин  десять  хвилин

Б за  десять  сьома

В одинадцять  двадцять

Г  без  двадцяти  перша .

Д початок  десятої

43.   Граматично ПРАВИЛЬНА відповідь на  запитання  «Котра  година?»

А дві години  п'ятнадцять  хвилин

Б п'ятнадцять  хвилин  п'ятої

В шістнадцять  п'ятнадцять

Г четверта  година  п'ятнадцять  хвилин

Д п'ятнадцять  хвилин  після  чотирьох

44.    Граматичну  норму  на  позначення  часу  ПОРУШЕНО в  рядку

А без п'ятнадцяти  шоста

Б п'ятнадцять  хвилин на сьому

В п'ятнадцять  хвилин  до  шостої

Г чверть  до  шостої

Д сімнадцята  година  сорок  п'ять  хвилин

45.   Граматичну  норму  на  позначення  часу  ПОРУШЕНО в  рядку

А п'ять  хвилин  до  восьмої

Б десять  хвилин  на  дев'яту

В десять  по  восьмій

Г пів на  восьму

Д п’ять  годин  тридцять  хвилин

46.   Граматичну  норму  на  позначення  часу  ПОРУШЕНО в  рядку

А рівно  одинадцята

Б п'ять  хвилин  після  трьох

В за  двадцять  сьома

Г чверть  на  третю

Д десять  по  першій

47.   Граматичну  норму  на  позначення  часу  ПОРУШЕНО в  рядку

А пів на  першу

Б третя  година  десять  хвилин

В двадцять  хвилин  сьомої

Г  двадцять  на  десяту

Д п'ять  хвилин  по  другій

48.   Граматичну  норму  на  позначення  часу  ПОРУШЕНО в  рядку

А третя юдина  п'ять  хвилин

Б рівно  шістнадцять

В чверть  по  п'ятій

Г за  двадцять  третя

Д десять  по  четвертій

49.   Граматичну  норму  на  позначення  часу  ПОРУШЕНО в  рядку

А за  двадцять  десята

Б двадцять  до  десятої

В двадцять  на  десяту

Г  без  двадцяти  десята

Д чверть на шосту

50.   Іменники з числівниками ПРАВИЛЬНО поєднано в рядку

А обидва хлопця

Б чотири поверха

В три десятих метри

Г три випускники

Д сто два клена

51.   Іменники з числівниками ПРАВИЛЬНО поєднано в рядку

А два кошеня

Б три мільйона

В вісім кілограм

Г чотири лимони

Д двоє комп’ютерів

52.   Закінчення має іменник у рядку

А обидві дівчин..

Б півтора тижн..

В три лікар..

Г два муляр..

Д чотири секунд..

53.   Закінчення -а  має  іменник  у  рядку

А 2 квартал  ..

Б З товариш  ..

В 1,5 доб  ..

Г  0,5 ящик  ..

Д 4 район  ..

54.   ПОМИЛКОВО  узгоджено  числівник  з  іменником  у  словосполученні

А двадцять  шість  апельсинів

Б три  з  половиною  апельсина

В двадцять  чотири  апельсини

Г дві треті  апельсина

Д двадцять  один  апельсин

55.   ПОМИЛКОВО  узгоджено  числівник  з  іменником  у  словосполученні

А двадцять  два  абрикоси

Б чотири  помідори

В півтора  огірка

Г чотири  з  половиною  банана

Д одна  ціла  і  одна  друга  лимона

56.   ПОМИЛКОВО  узгоджено  числівник  з  іменником  у  словосполученні

А п'ятеро  друзів

Б півтора  аркуша

В півтораста  гривень

Г вісім кілограмів

Д два  професора

57.   ПОМИЛКОВО  узгоджено  числівник  з іменником  у  словосполученні

А троє  разів

Б півтори  доби

В одна  третя  сторінки

Г п'ять  з  половиною  тонн

Д дві цілі і  одна  сьома  метра

58.   Граматично ПРАВИЛЬНЕ речення утвориться, якщо до частини «Вітаємо зі святом …» додати частину, наведену в рядку

А Першим вереснем

Б Першим вересням

В Першого вересня

Г Першим вересня

59.   Прочитайте речення.

У теплицях … вирощують близько … сортів … помідорів.

Граматично ПРАВИЛЬНИМ є варіант послідовного заповнення пропусків

А Дмитра Білоусько, двадцяти, щонайбільш смачних

Б Дмитра Білоуська, двадцять, найбільш смачних

В Дмитра Білоуська, двадцяти, найбільш смачніших

Г Дмитра Білоусько, двадцять, якнайсмачніших

Д Дмитра Білоуська, двадцяти, найсмачніших

60.   Прочитайте речення.

Демонстрація … нової колекції … відбудеться через …

Граматично ПРАВИЛЬНИМ є варіант послідовного заповнення пропусків

А пальт, Віктора Ткаченка, півтора місяця

Б пальто, Віктора Ткаченка, півтора місяця

В пальт, Віктора Ткаченко, півтора місяця

Г пальт, Віктора Ткаченка, півтора місяці

Д пальт, Віктора Ткаченка, півтори місяця

61.   Прочитайте фрагмент учнівського твору, у якому пропущено окремі слова.

Невдовзі Сергій з … виїхали на заміську трасу. До … залишалося два … . Хлопці провели в дорозі майже добу, але це аж ніяк не робило менш … їхню подорож.

Граматично ПРАВИЛЬНИМ є варіант послідовного заповнення пропусків

А Ігором, Львову, кілометра, цікавою

Б Ігорем, Львова, кілометри, цікавою

В Ігорем, Львова, кілометри, цікавішою

Г Ігорем, Львову, кілометра, цікавою

Д Ігором, Львову, кілометри, цікавішою




Олена Гребенюк. Куферок сучасного філолога


НАВЧАЛЬНИЙ ТИЖДЕНЬ
18-22  травня 2020 року

  6 клас
Українська мова
Присвійні, вказівні, означальні займенники. §§ 63-65. Виконати впр.   539, 541, 547, 551,559.
Контрольна робота «Займенник»
Українська література
Контрольна робота «Гумористичні твори. Л.Глібов, С.Руданський, П.Глазовий»

7 клас 
Українська мова
Частка. Правопис часток. §§ 48-50. Виконати вправи 516, 522, 527,528, 533, 539.
Українська література
Композиторська діяльність Володимира Івасюка

8 клас 
Українська мова
Відокремлені уточнюючі члени речення. § 37, вправи 384, 385.
Українська література
Контрольний твір на одну з тем: «Загибель яскравої особистості у суспільній неволі (за повістю В. Дрозда «Білий кінь Шептало»)», «Добро і зло в сучасному світі (за повістю Ю. Винничука «Місце для дракона»)», «Поетизація першого почуття у повісті В. Чемериса «Вітька + Галя»

9 клас
Українська мова
Контрольна робота «Складні речення з різними видами зв’язку. Текст як одиниця мовлення і продукт мовленнєвої діяльності»
Українська література
Марко Вовчок. Життя і творчість. «Інститутка»
Телевізійна версія повісті
Контрольний твір на одну з тем: «Ідея соборності та незалежності України (за романом П.Куліша «Чорна рада»)», «Антикріпосницька спрямованість повісті Марка Вовчка «Інститутка»
Медіакурс
Урок 34


НАВЧАЛЬНИЙ ТИЖДЕНЬ
12-15  травня
 6 клас
Українська мова
Контрольний твір розповідного характеру з елементами роздуму в художньому стилі (орієнтовні теми «Що я роблю для здійснення моєї мрії», «У чому полягає гідність людини?», «Що важливіше – наполегливість чи скромність») з використанням займенників, що належать до різних розрядів
Контрольний диктант
Українська література
П.Глазовий. «Кухлик», «Найважча роль», «Заморські гості», «Похвала». Іронічно-пародійна, викривальна спрямованість творів. Опрацювати матеріал підручника

7 клас
Українська мова
Розрізнення сполучників та однозвучних слів. Синонімічні та антонімічні сполучники. С.176, виконати впр. 503.
Тренажер. Правопис сполучників   https://webpen.com.ua/pages/Morphology_constant_leng_parts/conjunction_spelling.html
Українська література
Твір на одну з тем «Ідея патріотичного оптимізму та життєлюбства у творах Олега Ольжича та Олени Теліги», «Богатир Карпат Іван Сила», «Пісенно-поетична творчість А.Малишка»

8 клас
Українська мова
Відокремлені уточнювальні члени речення. § 36, впр. 373, 379.
Розрізнення відокремлених членів речення
Українська література
В.Чемерис. «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання». Проблематика твору. Образи Вітька Горобця, Федька Котигорошка, Галі Козачок
Тести: код доступу 257963 використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua або

9 клас
Українська мова
Повторення вивченого. §  37, виконати впр. 449, 450, 454, 456, 459.
Українська література
П.Куліш. «Чорна рада». Характеристика образів
Марко Вовчок. Життя і творчість. «Інститутка»
Телевізійна версія повісті
Медіакурс
Урок 33




НАВЧАЛЬНИЙ ТИЖДЕНЬ
4-8 травня

6 клас
Українська мова
Заперечні та неозначені займенники. Написання. § 62, виконати впр. 527, 529, 531, 535.
Українська література
С.Руданський. Співомовки. «Добре торгувалось», «Запорожці у короля»

7 клас 
Українська мова
Сполучники. Розряди сполучників.  § 45, виконати впр. 473.
§ 46, впр. 482, 486, 492.
Українська література
А.Малишко. «Пісня про рушник», «Стежина».

8 клас
Українська мова
Відокремлені обставини. § 35, вправи 361, 364, 365, 369.
Українська література
В.Чемерис. «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання». Проблематика твору.
https://padlet.com/zaiets_75/nq2dr9zi05fz
Сюжет повісті
https://www.youtube.com/watch?v=sWUEK-NP8TM
Характеристика персонажів повісті
https://www.youtube.com/watch?v=KL3QmbUfHco

9 клас
Українська мова
Тези прочитаних публіцистичної чи науково-пізнавальної статей. https://www.youtube.com/watch?v=i9IAjMbZBtQ
Ключові слова в тексті й абзаці. Види й засоби міжфразового  зв’язку (повторення й узагальнення). § 35, вправа 430.
Українська література
П.Куліш. «Чорна рада». https://www.youtube.com/watch?v=HQ1NtBNFWr8
Медіакурс
Урок 32





Правопис прислівників
https://www.youtube.com/watch?v=F1xMRoSIIeU&fbclid=IwAR04WDJ5Og66B95yp58vS-Qh_XcV8XppG-PCxMbCGAux59_kCQYlW0COTtM&app=desktop

Правопис та вживання прийменників
https://wordwall.net/play/1730/035/232?fbclid=IwAR3YxVjzlOCl1Vc7_V3s2VdhKtr-VMkkvBL_jrGuQRQlj88WkJc5UvFzBJk

НА ДОПОМОГУ УЧНЯМ І ВЧИТЕЛЯМ
Інтерактивні вправи
https://padlet.com/larusabilavska/ad7vgrd25m0a?fbclid=IwAR3V6GlC1Q63gGILvEhdAQZMkKg3-Yylor4ZJUSlikuYoNgLYvG9YzFRxAA


НАВЧАЛЬНИЙ ТИЖДЕНЬ
27-30 квітня

6 клас
Українська мова
§ 61, опрацювати м-л табл. с. 205, виконати впр. 519, 522. Есе.
Українська література
Жанрова своєрідність гумористичних творів. Л.Глібов  «Муха та Бджола», «Жаба й Віл»
https://drive.google.com/open?id=1SQo831mNnurCwlIy5NTY8DlNllSjJOe9

7 клас
Українська мова
§ 43, вправа 449, 450, 451, 455.
Українська література
 Створити власну історію з головним героєм твору (письмово) «Неймовірні пригоди Івана Сили».

8 клас 
Українська мова
§ 34, вправа 348, 349, 352.
Українська література
ПЧ. О.Думанська «Школярка з передмістя»

9 клас
Українська мова
§ 33,  вправа 410 (усно), 411, 413.
Українська література
Фільм «Чорна рада» https://www.youtube.com/watch?v=7G5IWmNboFM
Медіакурс
Урок 31.




НАВЧАЛЬНИЙ ТИЖДЕНЬ 
21-24 квітня

6 клас

Українська мова
§ 59, вивчити розряди займенників за табл. с. 196, виконати впр. 504, 505 (ІІ).
§ 60, виконати впр. 508, 511, 515.
Українська література
Жанрова своєрідність гумористичних творів. Л.Глібов «Щука», «Муха та Бджола», «Жаба й Віл»
https://drive.google.com/open?id=1EvCgLgQywEj5WgRrwOcRy2cJm3KbU1l


7 клас

Українська мова
Написати портретний нарис у публіцистичному стилі
https://drive.google.com/open?id=10wU9-MEWkIrESjlC1rH5Rm_RRia0nFYf
Українська література
Морально-етична проблема твору: добро і зло, справжня дружба і любов, чесність і підступність у творі «Неймовірні пригоди Івана Сили». Створити власну історію з головним героєм (письмово)


8 клас

Українська мова
Письмовий твір-опис пам’ятки історії та культури на основі особистих вражень у художньому стилі (з використанням відокремлених означень та обставин)
https://drive.google.com/open?id=1ut1toDCFEwjT6LP_esMPvfFGnVipDZQR
Українська література
Ю.Винничук. «Місце для дракона». Проблеми, порушені у творі: роздуми про добро і зло, вірність і зраду, доцільність самопожертви. Опрацювати матеріал підручника.


9 клас
Українська мова
Обговорення питання «Чи придатна рокмузика для передавання патріотичних настроїв, думок, закликів?» з ілюструванням виступів прикладами сучасних українських рокових пісень. Викладення підсумків обговорення для розміщення на шкільному вебсайті у формі роздуму, що містить складні речення з різними видами сполучникового та безсполучникового зв’язку.
Українська література
Пройти тестування за творчістю Т.Шевченка  як вид контролю у середовищі Classroom https://classroom.google.com/u/0/h
Медіакурс
Урок 23-30. Опрацювати схему аналізу реклами. Виготовити віртуальну рекламу свого класу, школи. Створити таблицю українських радіостанцій (с. 157). Домашнє завдання с. 161. Анкета с. 167. Домашнє завдання с.171. 







НАВЧАЛЬНИЙ ТИЖДЕНЬ 
13-17 квітня

6 клас

Українська мова
§ 57, виконати впр. 487,489, 492.
§ 58, виконати впр. 497, 498, тести впр. 501.
Числівники у фразеологізмах 
Українська література
Написати твір «Безсмертя і добро, вічність і краса – основа життя людини на землі» (за вивченими творами В.Нестайка «Тореадори з Васюківки», Я.Стельмаха «Химера лісового озера…», Л.Ворониної «Таємниче товариство Боягузів…»)


7 клас

Українська мова
§ 40, вправи 411, 413,418, 419. Опрацювати табл. с. 143.
§ 41, виконати впр. 424, 426, 430. Запитання і завдання для самоперевірки.
Правопис прислівників  https://www.youtube.com/watch?v=6f5gnzL5hEo 
Українська література
Опрацювати м-л підручника на с. 254-278. Завдання на с.269, 277-8. Письмово виконати завдання 12 с.278.


8 клас

Українська мова
§ 33, виконати впр. 336, 337, 339, 344.
Українська література
Ю.Винничук. «Місце для дракона» - повість-казка про сучасний світ, у якому й досі живуть «драконячі закони». Проблеми, порушені у творі: роздуми про добро і зло, вірність і зраду, доцільність самопожертви. Опрацювати матеріал підручника.


9 клас
Українська мова
§ 31, виконати впр. 384, 387 (І, ІІ), 395, 396. Опрацювати синтаксичний розбір СР з різними видами зв’язку на с.177.
Українська література
Біблія в житті Шевченка («Ісаїя. Глава 35»). 
Світова велич Т.Шевченка.
https://www.youtube.com/watch?v=5TLkIi7Z25A


НАВЧАЛЬНИЙ ТИЖДЕНЬ 
 6-10 квітня
1. 6 клас
Відмінювання та написання порядкових числівників. Правопис числівників. Позначення дат, часу. Параграф 56, впр. 478.
Котра година?
ЛЕСЯ ВОРОНИНА. "Таємниче товариство боягузів..."

2.  7 клас
Написання прислівників окремо, разом, через дефіс. Параграф 40, впр. 419.
ОЛЕГ ОЛЬЖИЧ, ОЛЕНА ТЕЛІГА - українські національні герої, лицарі духу
https://drive.google.com/file/d/1MmxrbaTBlMdfL-8EmS8vEcmCFjIojC_b/view?usp=sharing

3.  8 клас
Відокремлені означення. Параграф 32, впр. 321, 324.
https://drive.google.com/file/d/1jjeHOtqjNw1cks2HhIiYPkDf5ZaGE56P/view?usp=sharing
Відокремлені прикладки. Параграф 33, впр. 336, 339.
https://www.youtube.com/watch?v=gLwCsRRgjoo
https://www.youtube.com/watch?v=FygVAO9upXk
В.ДРОЗД. "Білий кінь Шептало"
https://www.youtube.com/watch?v=7abpyLOyNwY    
https://www.youtube.com/watch?v=mYrTYuDMr6g

4.  9 клас
Складні речення з різними видами сполучникового і безсполучникового зв'язку. Параграф 31, впр. 383, опрацюйте схему синтаксичного розбору СР с. 177.
https://www.youtube.com/watch?v=4PwMDo_yUVQ
Трагедія жінки-матері. .лірика Шевченка періоду арешту й заслання. Вивчити напам'ять вірш "Доля"
https://drive.google.com/file/d/11WsVpkH8VD7TorCDG5jDC8MoIHkYyC3u/view?usp=sharing



Я.Стельмах. Сторінки життя і творчості   https://classroom.google.com/u/0/w/NjQwMzgwNDk0NzFa/tc/Njg4ODQwMTEyOTha

Контрольна робота. ЧИСЛІВНИК


https://www.facebook.com/profile.php?id=100034265512809

Немає коментарів:

Дописати коментар