1. ПОЛОЖЕННЯ про дистанційне навчання
ОРганізація освітнього процесу в умовах воєнного стану
Всеукраїнська
школа онлайн
https://mon.gov.ua/ua/tag/vseukrayinska-shkola-onlajn
Інтернет-сторінка fb. Інструкція щодо роботи на платформі Всеукраїнська школа
онлайн
https://www.facebook.com/UAMON/posts/4164146716945208 На YouTube-каналі МОН, в описі під кожним відео для 5-11
класів, вчителі також залишають домашні завдання на закріплення теми, які учні
можуть робити, щоб краще опанувати матеріал.
https://www.youtube.com/channel/UCQR9sMWcZshAwYX-EYH0qiA MON UKRAINE
2. Відеоуроки
для навчання та розвитку школярів
https://edpro.ua/blog/videouroky-dlja-navchannja-ta-rozvytku-shkoljariv
Нова школа https://video.novashkola.ua/
На цьому сайті можна
скористатися матеріалом природничо-математичного спрямування.
3. Львівський
сайт для батьків (ТОП 10 Youtube каналів українською
мовою з розвиваючим відео для дітей).
https://dity.lviv.ua/channels_for_children_in_Ukrainian
4. Як
організувати заняття в ZOOM
https://nus.org.ua/articles/yak-tehnichno-organizuvaty-dystantsijne-navchannya-pokrokova-instruktsiya/?fbclid=IwAR2tLL3XTKfK8zaOdLfMi7hNGnMmyjYQCLOjkKliF5Oa5z7_rLYIzHJlPbo Покрокова
інструкція роботи в ZOOM
5. Готові
уроки для вчителів та учнів
6. Як
працювати Google class: покрокова інструкція
8. Як
створити презентацію (Google
презентацію)
9. Сайт
«СОЛОВЕЙКО» Інтерактивні завдання з мови
та літератури
http://kiriksnezana.blogspot.com/p/blog-page_20.html
інтерактивні вправи КРАЇНА ЗНАНЬ https://learningapps.org/index.php?category=100&subcategory=4122&s=
Блог вчителя Інтерактивні вправи
http://svitlanashev.blogspot.com/p/blog-page_4.html
10. Віртуальні подорожі музеями
http://svitlanashev.blogspot.com/p/blog-page_59.html
11.
Україна
Incognita (віртуальні музеї)
ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ
ЧИСЛІВНИК. ПРАВОПИС
1. Числівник
є в реченні
А Тричі крига замерзала, тричі розтавала.
Б Козацький полк ділився на сотні.
В На репетицію прийшло п’ятеро хлопців.
Г Раптово вдарив двадцятиградусний мороз.
2. Числівник
є в реченні
А Лінивий двічі ходить, скупий двічі платить.
Б Майнули в повітрі десятки крил – і голубина зграя
знялась у блакить.
В Дуб уже ріс кількадесят років.
Г Стокілометрову відстань подолали дуже швидко.
3. Числівниками є всі
слова рядка
А три, третій, третина, троє
Б десять, десяток, десятеро, десята
В два, двійко, двоє, обидва
Г семеро, сімка, сьомий,
сім
Д четверо, чотири, чверть,
четверті
4. Позначте
рядок, у якому в усіх числівниках відмінюється тільки друга частина:
А триста, п’ятсот, шістсот, вісімсот
Б п’ятдесят, шістдесят, сімдесят, вісімдесят
В двісті, шістдесят, сімсот, тридцять
Г чотириста, дев’яносто, вісімдесят, сімсот
Д п’ятсот, шістдесят, вісімсот, вісімдесят
5. Норму
відмінювання числівників ПОРУШЕНО в рядку
А трьохсот, трьомстам, на трьохстах
Б п’ятисот, п’ятистам, п’ятистами
В семисот, сімомастами, на семистах
Г дев’ятисот, дев’ятистам,
дев’ятьмастами
Д двохсот, двомастами, на двохстах
6. Форму
орудного відмінка числівника в рядку записано ПРАВИЛЬНО
А п’ятьмастами шістдесятьма сьома
Б п’ятистами шестидесятьма сімома
В п’ятистами шестдесятьма семи
Г п’ятистами шістдесяти сімома
Д п’ятистами шестидесяти сьома
7. Усі
відмінкові форми числівників є ПРАВИЛЬНИМИ
А сто вісімдесят сьомого, двомастами п'ятидесяти двома
Б шістдесяти семи, чотирма, шестиста,
дванадцятий
В трьомастами дев'яноста шістьма,
сімох, одна третя
Г сімдесятьма двома, дві тисячі другий,
дев'яноста шостого
8. ПОМИЛКУ
в утворенні відмінкової форми числівника допущено в рядку
А шість, шести, шістьом, шістьома
Б п' ятнадцять, п' ятнадцяти, п' ятнадцятьом, п' ятнадцятьма
В вісім тисяч, восьми тисяч, вісьмом тисячам, вісьмома тисячами
Г сімсот, семисот, семистам, сімомастами
Д шістдесят, шестидесяти, шістдесятьом, шістдесятьма
9. ПРАВИЛЬНУ
відмінкову форму числівника сто
вісімдесят сім наведено у рядку
А Р.в. ста вісімдесяти семи
Б Д.в. сто вісімдесяти семи
В З.в. ста вісімдесят сім
Г О.в. ста вісімдесятьма сіма
Д М.в. (у) сто вісімдесяти семи
10. ПРАВИЛЬНУ відмінкову форму числівника шістсот дев’яносто вісім наведено в рядку
А Р. в. шестиста дев’яноста восьми
Б Д. в. шестисот дев’яноста вісьмом
В Зн. в. шістсот дев’яноста вісім
Г Ор. в. шестистами дев’яноста вісьмома
Д М. в. (на) шестистах дев’яноста вісьмох
11. ПРАВИЛЬНУ відмінкову форму числівника сімсот дев’яносто вісім наведено в рядку
А Р. в. семи сотень дев’яноста восьми
Б Д. в. сімсот дев’яноста вісьмом
В Зн. в. семисот дев’яноста вісім
Г Ор. в. сьомастами дев’яноста вісьма
Д М. в. (на) семисот дев’яноста вісьмох
12. У
реченні «Зміни до Конституції
ухвалюються голосами … народних депутатів»
замість пропуску має бути слово
А триста
Б трьохста
В трьохсот
Г трьохстох
Д трьомастами
13. Відмінкова форма числівника є НЕПРАВИЛЬНОЮ
А Р. в. трьохсот п’ятдесяти шести
Б Д. в. трьомстам п’ятдесяти шести
В Зн. в. триста п’ятдесят шість
Г Ор. в. трьомастами п’ятдесятьма шістьма
Д М. в. (на) трьохсот п’ятдесяти шести
14. Числівник з іменником ПРАВИЛЬНО узгоджено в
реченні
А Квартет утворюють чотири виконавці.
Б До редакції надійшло два сценарія.
В Концерт тривав майже півтора години.
Г Для вистави слід використати чотирьох прожекторів.
Д Батальні сцени фільму знімали два з половиною місяців.
15. Норму відмінювання числівника ПОРУШЕНО в
реченні
А На змаганнях директор нагородив п’ятьох учнів.
Б Швидкість бігу гепарда — від сто двадцяти до сто сорока кілометрів за
годину.
В Серед восьмисот сорока семи приток Дніпра є велика річка Прип’ять.
Г Прийшовши на спортмайданчик, він зустрів там сімох однокласників.
Д Запорозька чайка вміщала від п’ятдесяти до сімдесяти козаків.
16. НЕПРАВИЛЬНО утворено відмінкову форму
числівника в реченні
А Українці дуже талановиті: до дев’яносто відсотків з них музикальні,
здатні до музикування.
Б Понад двісті років тому на території Лівобережної України з’явилося це
мальовниче село.
В Місяць мчить навколо Землі зі швидкістю три тисячі шістсот вісімдесят
один кілометр за годину.
Г Молоко містить близько ста різних речовин, має високі споживні
властивості, зумовлені його хімічним складом.
Д Деревоподібні кактуси виростають розгалуженими або зімкнутими і в
діаметрі сягають двадцяти п’яти сантиметрів.
17. Допущено
помилку у відмінюванні
числівника
А п'ятдесяти двох
Б дев'яноста сьома
В на сімдесяти
шести
Г двадцятьма чотирьома
Д
дев'ятьомастами сорока
18. Допущено
помилку у відмінюванні числівника
А шестидесяти семи
Б сорока вісьмома
В на двохстах п'яти
Г вісімдесятьма одним
Д чотириста дві
19. Відмінкова
форма числівника є ПРАВИЛЬНОЮ
А п'ятидесяти
шести
Б семистами трьома
В дев'яноста
чотирьома
Г шістдесяти шести
Д (на)
сороках п'ятьох
20. Відмінкова
форма числівника є ПРАВИЛЬНОЮ
А сімдесяти трьох
Б п'ятьохсот
сорока
В двадцяти двум
Г шестистами
десятьма
Д трьохстам
дев'яноста
21. Відмінкова
форма числівника є ПРАВИЛЬНОЮ
А двумстам
тридцяти
Б тридцятьма
вісьма
В стома десятьма
Г восьмидесятьом
дев'ятьом
Д (на)
чотиристах двадцятьох
22. Відмінкова
форма числівника є ПРАВИЛЬНОЮ
А ста сорока п'ятьма
Б сто сорок п'яти
В стам
сорокам п'ятьом
Г стома
сороками п'ятьома
Д (у) стах сорока
п'ятьох
23. Відмінкова
форма числівника є ПРАВИЛЬНОЮ
А двохстам
п'ятдесяти шести
Б двомастами
п'ятдесятьома шістьома
В двохсот
п'ятидесяти шести
Г (у) двохстах
п'ятдесятьох шестьох
Д двохста п'ятдесяти
шести
24. Відмінкова
форма числівника є ПРАВИЛЬНОЮ
А ста
сімдесяти чотирьом
Б ста семидесяти чотирьох
В ста
сімдесятьома чотирьома
Г стома
сімдесятьма чотирма
Д (у) стах сімдесятьох
чотирьох
25. Відмінкова
форма числівника є ПРАВИЛЬНОЮ
А трьохста
шістдесяти двох
Б трьохсот
шестидесяти двох
В трьомстам
шістдесяти двом
Г трьомастома шістдесятьома
двома
Д трьохстах
шестидесятьох двох
26. Відмінкова
форма числівника є ПРАВИЛЬНОЮ
А чотириста
вісімдесятьох п'яти
Б чотирьохсот
восьмидесяти двох
В чотирьомстам
сіммидесяти двом
Г
чотирьомастами
вісімдесятьома двома
Д (у) чотирьохстах
вісімдесяти двох
27. Відмінкова
форма числівника є ПРАВИЛЬНОЮ
А п'ятиста
дев'яноста семи
Б п'ятистам
дев'яностам сімом
В п'ятьмастами
дев'яноста сьома
Г п'ятьомастами
дев'яностами сімома
Д п'ятьохстах
дев'яноста сімох
28. Відмінкова
форма числівника є ПРАВИЛЬНОЮ
А семистами
сорока п'ятьма
Б семистам
сорокам п'ятьом
В сімохсот
сорока п'яти
Г (у)
семистах сорока п'яти
Д сімомстам
сорока п'ятьом
29. Відмінкова
форма числівника є ПРАВИЛЬНОЮ
А вісімсот п'ятдесяти
трьох
Б вісьмастами
п'ятдесятьма трьома
В восьмисот
п'ятидесяти ·трьох
Г вісьмомстам п'ятдесятьом
трьом
Д восьмистах
п'ятидесятьох трьох
30. Відмінкова
форма числівника є ПРАВИЛЬНОЮ
А дев'ятисот
дев'яносто дев'ять
Б дев'ятьохсот
дев'яноста дев'яти
В дев'ятистам дев'яностам
дев'ятьом
Г
дев'ятьмастами дев'яноста дев'ятьма
Д дев'ятьомстам
дев'яноста дев'ятьом
31. Відмінкова
форма числівника є ПРАВИЛЬНОЮ
А Певніші й докладніші відомості про козаків ми знаходимо коло року тисяча
п’ятисот п’ятидесятого.
Б Якось у тисяча шістсот сорок сьомому році Чаплинський напав зі
своїми гайдуками на Суботів.
В Найперші відомості про козаків записані в хроніках і літописах уже в тисяча
чотирьохсот дев’яносто другому році.
Г. Богун виявив талант полководця під час Берестецької битви в червні тисяча
шестисот п’ятдесят першого року.
Д Запорозька Січ до останніх днів свого існування, тобто до тисячу
семисот сімдесят п’ятого року, залишалася острівцем волі.
32. Граматично ПРАВИЛЬНА відповідь на запитання
«Котра година?»
А дванадцять тридцять
Б половина дев’ятої
В десять хвилин першої
Г без двадцяти десять
Д за п’ять одинадцята
33. НЕПРАВИЛЬНО побудовано словосполучення на
позначення часу
А десять (хвилин) на десяту
Б чверть на одинадцяту
В без п’ятнадцяти десять
Г пів на дванадцяту
Д за п’ять (хвилин) шоста
34. Іменники з числівниками ПРАВИЛЬНО поєднано в
рядку
А двадцять три тижня
Б півтораста року
В п’ять цілих і шість восьмих тонн
Г півтора місяця
Д сім з половиною кілограм
35. НЕПРАВИЛЬНО побудовано словосполучення
А десять (хвилин) на шосту
Б чверть на шосту
В без п’ятнадцяти шість
Г пів на шосту
Д за десять (хвилин) шоста
36. Іменники з числівниками ПРАВИЛЬНО поєднано в
рядку
А півтори центнера
Б два з половиною року
В одна десята кілометрів
Г кількадесят учасників
Д двадцять чотири відсотка
37. Граматичну норму на позначення часу ПОРУШЕНО у
рядку
А рівно о першій;
Б десять хвилин по шостій;
В пів на десяту;
Г сім годин двадцять хвилин;
Д за двадцять п’ята.
38. Граматично ПРАВИЛЬНА відповідь на запитання
«Котра година?»
А дванадцять тридцять
Б половина дев’ятої
В десять хвилин першої
Г без двадцяти десять
Д за п’ять одинадцята
39. НЕПРАВИЛЬНО побудовано словосполучення на
позначення часу
А п’ятнадцять хвилин десятого
Б зараз одинадцята
В за п’ять хвилин сьома
Г пів на першу
Д буду після дев’ятої
40. НЕПРАВИЛЬНО побудовано словосполучення на
позначення часу
А десять (хвилин) на десяту
Б чверть по одинадцятій
В третя година десять хвилин
Г за п’ять (хвилин) шоста
Д без п’ятнадцяти шість
41. Граматично
ПРАВИЛЬНА відповідь на
запитання «Котра година?»
А рівно дванадцять
Б десять
хвилин шостої
В без
двадцяти десять
Г три години
п'ять хвилин
Д десять
хвилин по восьмій
42. Граматично ПРАВИЛЬНА відповідь на запитання «Котра
година?»
А шість годин десять
хвилин
Б за десять сьома
В одинадцять
двадцять
Г без двадцяти
перша .
Д початок десятої
43. Граматично ПРАВИЛЬНА відповідь на запитання
«Котра година?»
А дві години
п'ятнадцять хвилин
Б п'ятнадцять
хвилин п'ятої
В шістнадцять
п'ятнадцять
Г четверта
година п'ятнадцять хвилин
Д п'ятнадцять
хвилин після чотирьох
44. Граматичну
норму на позначення
часу ПОРУШЕНО в рядку
А без п'ятнадцяти
шоста
Б п'ятнадцять хвилин
на сьому
В п'ятнадцять
хвилин до шостої
Г чверть до шостої
Д сімнадцята
година сорок п'ять
хвилин
45. Граматичну
норму на позначення
часу ПОРУШЕНО в рядку
А п'ять
хвилин до восьмої
Б десять
хвилин на дев'яту
В десять по восьмій
Г пів на восьму
Д п’ять годин тридцять
хвилин
46. Граматичну
норму на позначення
часу ПОРУШЕНО в рядку
А рівно одинадцята
Б п'ять
хвилин після трьох
В за двадцять сьома
Г чверть на третю
Д десять по першій
47. Граматичну
норму на позначення
часу ПОРУШЕНО в рядку
А пів на першу
Б третя
година десять хвилин
В двадцять
хвилин сьомої
Г двадцять на
десяту
Д п'ять
хвилин по другій
48. Граматичну
норму на позначення
часу ПОРУШЕНО в рядку
А третя юдина
п'ять хвилин
Б рівно
шістнадцять
В чверть по п'ятій
Г за двадцять третя
Д десять по четвертій
49. Граматичну
норму на позначення
часу ПОРУШЕНО в рядку
А за двадцять десята
Б двадцять до десятої
В двадцять на десяту
Г без двадцяти
десята
Д чверть на шосту
50. Іменники з числівниками ПРАВИЛЬНО поєднано в
рядку
А обидва хлопця
Б чотири поверха
В три десятих метри
Г три випускники
Д сто два клена
51. Іменники з числівниками ПРАВИЛЬНО поєднано в
рядку
А два кошеня
Б три мільйона
В вісім кілограм
Г чотири лимони
Д двоє комп’ютерів
52. Закінчення -і має іменник у рядку
А обидві дівчин..
Б півтора тижн..
В три лікар..
Г два муляр..
Д чотири секунд..
53. Закінчення -а
має іменник у
рядку
А 2 квартал ..
Б З товариш ..
В 1,5 доб ..
Г 0,5 ящик ..
Д 4 район ..
54. ПОМИЛКОВО узгоджено
числівник з іменником
у словосполученні
А двадцять шість апельсинів
Б три з половиною
апельсина
В двадцять чотири апельсини
Г дві треті апельсина
Д двадцять один апельсин
55. ПОМИЛКОВО
узгоджено числівник з
іменником у словосполученні
А двадцять два абрикоси
Б чотири помідори
В півтора огірка
Г чотири з половиною
банана
Д одна ціла і
одна друга лимона
56. ПОМИЛКОВО
узгоджено числівник з
іменником у словосполученні
А п'ятеро друзів
Б півтора аркуша
В півтораста гривень
Г вісім кілограмів
Д два професора
57. ПОМИЛКОВО
узгоджено числівник з іменником
у словосполученні
А троє разів
Б півтори доби
В одна третя сторінки
Г п'ять з половиною
тонн
Д дві цілі і одна сьома
метра
58. Граматично ПРАВИЛЬНЕ речення утвориться, якщо
до частини «Вітаємо зі святом …» додати частину, наведену в рядку
А Першим вереснем
Б Першим вересням
В Першого вересня
Г Першим вересня
59. Прочитайте речення.
У теплицях … вирощують близько … сортів … помідорів.
Граматично ПРАВИЛЬНИМ є варіант послідовного заповнення
пропусків
А Дмитра Білоусько, двадцяти, щонайбільш смачних
Б Дмитра Білоуська, двадцять, найбільш смачних
В Дмитра Білоуська, двадцяти, найбільш смачніших
Г Дмитра Білоусько, двадцять, якнайсмачніших
Д Дмитра Білоуська, двадцяти, найсмачніших
60. Прочитайте речення.
Демонстрація … нової колекції … відбудеться через …
Граматично ПРАВИЛЬНИМ є варіант послідовного заповнення
пропусків
А пальт, Віктора Ткаченка, півтора місяця
Б пальто, Віктора Ткаченка, півтора місяця
В пальт, Віктора Ткаченко, півтора місяця
Г пальт, Віктора Ткаченка, півтора місяці
Д пальт, Віктора Ткаченка, півтори місяця
61. Прочитайте фрагмент учнівського твору, у якому
пропущено окремі слова.
Невдовзі Сергій з … виїхали на заміську трасу. До …
залишалося два … . Хлопці провели в дорозі майже добу, але це аж ніяк не робило
менш … їхню подорож.
Граматично ПРАВИЛЬНИМ є варіант послідовного заповнення
пропусків
А Ігором, Львову, кілометра, цікавою
Б Ігорем, Львова, кілометри, цікавою
В Ігорем, Львова, кілометри, цікавішою
Г Ігорем, Львову, кілометра, цікавою
Д Ігором, Львову, кілометри, цікавішою
Українська мова
|
Присвійні, вказівні, означальні
займенники. §§ 63-65. Виконати впр.
539, 541, 547, 551,559.
Контрольна робота «Займенник»
|
Українська
література
|
Контрольна
робота «Гумористичні твори. Л.Глібов, С.Руданський, П.Глазовий»
|
Українська мова
|
Частка. Правопис часток.
§§ 48-50. Виконати вправи 516, 522, 527,528, 533,
539.
|
Українська
література
|
Композиторська
діяльність Володимира Івасюка
|
Українська мова
|
Відокремлені
уточнюючі члени речення. § 37, вправи 384,
385.
|
Українська
література
|
Контрольний твір на одну з тем:
«Загибель яскравої особистості у суспільній неволі (за повістю В. Дрозда «Білий
кінь Шептало»)», «Добро і зло в сучасному світі (за повістю Ю. Винничука «Місце
для дракона»)», «Поетизація першого почуття у повісті В. Чемериса «Вітька +
Галя»
|
Українська мова
|
Контрольна робота «Складні
речення з різними видами зв’язку. Текст як одиниця мовлення і продукт
мовленнєвої діяльності»
|
Українська
література
|
Марко Вовчок. Життя
і творчість. «Інститутка»
Телевізійна версія
повісті
Контрольний твір на одну з
тем: «Ідея соборності та незалежності України (за романом П.Куліша «Чорна
рада»)», «Антикріпосницька спрямованість повісті Марка Вовчка «Інститутка»
|
Медіакурс
|
Урок 34
|
6 клас
Українська мова
|
Контрольний твір розповідного
характеру з елементами роздуму в художньому стилі (орієнтовні теми «Що я
роблю для здійснення моєї мрії», «У чому полягає гідність людини?», «Що
важливіше – наполегливість чи скромність») з використанням займенників, що
належать до різних розрядів
Контрольний диктант
|
Українська
література
|
П.Глазовий.
«Кухлик», «Найважча роль», «Заморські гості», «Похвала». Іронічно-пародійна,
викривальна спрямованість творів. Опрацювати матеріал підручника
|
Українська мова
|
Розрізнення
сполучників та однозвучних слів. Синонімічні та антонімічні сполучники. С.176,
виконати впр. 503.
Тренажер. Правопис сполучників https://webpen.com.ua/pages/Morphology_constant_leng_parts/conjunction_spelling.html
|
Українська
література
|
Твір
на одну з тем «Ідея патріотичного оптимізму та життєлюбства у творах Олега
Ольжича та Олени Теліги», «Богатир Карпат Іван Сила», «Пісенно-поетична
творчість А.Малишка»
|
Українська мова
|
Відокремлені
уточнювальні члени речення. § 36, впр. 373,
379.
Розрізнення відокремлених членів
речення
|
Українська
література
|
В.Чемерис. «Вітька + Галя, або
Повість про перше кохання». Проблематика твору. Образи Вітька Горобця, Федька
Котигорошка, Галі Козачок
Тести: код доступу 257963 використати
цей код, відкривши посилання join.naurok.ua або
|
Українська мова
|
Повторення вивченого. § 37, виконати впр. 449, 450, 454, 456, 459.
|
Українська
література
|
П.Куліш. «Чорна
рада». Характеристика образів
Марко Вовчок. Життя
і творчість. «Інститутка»
Телевізійна версія
повісті
|
Медіакурс
|
Урок 33
|
НАВЧАЛЬНИЙ ТИЖДЕНЬ
Українська мова
|
Заперечні та неозначені
займенники. Написання. § 62, виконати впр. 527, 529, 531, 535.
|
Українська
література
|
С.Руданський.
Співомовки. «Добре торгувалось», «Запорожці у короля»
|
Українська мова
|
Сполучники.
Розряди сполучників. § 45, виконати впр. 473.
§ 46, впр. 482, 486, 492.
|
Українська
література
|
А.Малишко.
«Пісня про рушник», «Стежина».
|
Українська мова
|
Відокремлені
обставини. § 35, вправи 361, 364, 365, 369.
|
Українська
література
|
В.Чемерис. «Вітька + Галя, або
Повість про перше кохання». Проблематика твору.
https://padlet.com/zaiets_75/nq2dr9zi05fz
Сюжет повісті https://www.youtube.com/watch?v=sWUEK-NP8TM Характеристика персонажів повісті https://www.youtube.com/watch?v=KL3QmbUfHco |
Українська мова
|
Тези прочитаних публіцистичної
чи науково-пізнавальної статей. https://www.youtube.com/watch?v=i9IAjMbZBtQ
Ключові слова в тексті й
абзаці. Види й засоби міжфразового зв’язку (повторення й узагальнення).
§ 35, вправа 430.
|
Українська
література
|
|
Медіакурс
|
Урок 32
|
Правопис прислівників
https://www.youtube.com/watch?v=F1xMRoSIIeU&fbclid=IwAR04WDJ5Og66B95yp58vS-Qh_XcV8XppG-PCxMbCGAux59_kCQYlW0COTtM&app=desktop
Правопис та вживання прийменників
https://wordwall.net/play/1730/035/232?fbclid=IwAR3YxVjzlOCl1Vc7_V3s2VdhKtr-VMkkvBL_jrGuQRQlj88WkJc5UvFzBJk
НА ДОПОМОГУ УЧНЯМ І ВЧИТЕЛЯМ
Інтерактивні вправи
https://padlet.com/larusabilavska/ad7vgrd25m0a?fbclid=IwAR3V6GlC1Q63gGILvEhdAQZMkKg3-Yylor4ZJUSlikuYoNgLYvG9YzFRxAA
НАВЧАЛЬНИЙ ТИЖДЕНЬ
Українська мова
|
§ 61, опрацювати м-л табл. с.
205, виконати впр. 519, 522. Есе.
|
Українська
література
|
Жанрова
своєрідність гумористичних творів. Л.Глібов «Муха та Бджола», «Жаба й Віл»
https://drive.google.com/open?id=1SQo831mNnurCwlIy5NTY8DlNllSjJOe9 |
Українська мова
|
§ 42, вправа 438, 443.
§ 43, вправа 449, 450, 451,
455.
|
Українська
література
|
Створити власну історію з головним героєм твору (письмово)
«Неймовірні пригоди Івана Сили».
|
Українська мова
|
§ 34, вправа 348, 349, 352.
|
Українська
література
|
ПЧ. О.Думанська «Школярка з передмістя»
|
Українська мова
|
§ 33, вправа 410 (усно), 411, 413.
|
Українська
література
|
|
Медіакурс
|
Урок 31.
|
НАВЧАЛЬНИЙ ТИЖДЕНЬ
Українська мова
|
§ 59, вивчити розряди
займенників за табл. с. 196, виконати впр. 504, 505 (ІІ).
§ 60, виконати впр. 508, 511,
515.
|
Українська
література
|
Жанрова
своєрідність гумористичних творів. Л.Глібов «Щука», «Муха та Бджола», «Жаба й
Віл»
https://drive.google.com/open?id=1EvCgLgQywEj5WgRrwOcRy2cJm3KbU1l |
Українська мова
|
Написати
портретний нарис у публіцистичному стилі
https://drive.google.com/open?id=10wU9-MEWkIrESjlC1rH5Rm_RRia0nFYf |
Українська
література
|
Морально-етична
проблема твору: добро і зло, справжня дружба і любов, чесність і підступність
у творі «Неймовірні пригоди Івана Сили». Створити власну історію з головним
героєм (письмово)
|
Українська мова
|
Письмовий
твір-опис пам’ятки історії та культури на основі особистих вражень у
художньому стилі (з використанням відокремлених означень та обставин)
https://drive.google.com/open?id=1ut1toDCFEwjT6LP_esMPvfFGnVipDZQR |
Українська
література
|
Ю.Винничук. «Місце для дракона».
Проблеми, порушені у творі: роздуми про добро і зло, вірність і зраду,
доцільність самопожертви. Опрацювати матеріал підручника.
|
Українська мова
|
Обговорення питання «Чи придатна рокмузика для передавання
патріотичних настроїв, думок, закликів?» з ілюструванням виступів
прикладами сучасних українських рокових пісень. Викладення підсумків
обговорення для розміщення на шкільному вебсайті у формі роздуму, що містить
складні речення з різними видами сполучникового та безсполучникового зв’язку.
|
Українська література
|
Пройти тестування
за творчістю Т.Шевченка як вид
контролю у середовищі Classroom
|
Медіакурс
|
Урок 23-30. Опрацювати схему
аналізу реклами. Виготовити віртуальну рекламу свого класу, школи. Створити таблицю українських радіостанцій (с. 157). Домашнє завдання с. 161. Анкета с. 167. Домашнє завдання с.171.
|
НАВЧАЛЬНИЙ ТИЖДЕНЬ
13-17 квітня
Українська мова
|
§ 57, виконати впр. 487,489, 492.
§ 58, виконати впр. 497, 498, тести впр. 501.
Числівники у фразеологізмах
|
Українська література
|
Написати твір «Безсмертя і добро, вічність і краса –
основа життя людини на землі» (за вивченими творами В.Нестайка «Тореадори з
Васюківки», Я.Стельмаха «Химера лісового озера…», Л.Ворониної «Таємниче
товариство Боягузів…»)
|
Українська мова
|
§ 40, вправи 411, 413,418, 419. Опрацювати табл. с.
143.
§ 41, виконати впр. 424, 426, 430. Запитання і завдання
для самоперевірки.
Правопис прислівників https://www.youtube.com/watch?v=6f5gnzL5hEo
|
Українська література
|
Опрацювати м-л підручника на с. 254-278. Завдання на
с.269, 277-8. Письмово виконати завдання 12 с.278.
|
Українська мова
|
§ 33, виконати впр. 336, 337, 339, 344.
|
Українська література
|
Ю.Винничук. «Місце для дракона» - повість-казка про
сучасний світ, у якому й досі живуть «драконячі закони». Проблеми, порушені у
творі: роздуми про добро і зло, вірність і зраду, доцільність самопожертви. Опрацювати
матеріал підручника.
|
Українська мова
|
§ 31, виконати впр. 384, 387 (І, ІІ), 395, 396. Опрацювати
синтаксичний розбір СР з різними видами зв’язку на с.177.
|
Українська література
|
Біблія в житті Шевченка («Ісаїя. Глава 35»).
Світова велич Т.Шевченка. |
НАВЧАЛЬНИЙ ТИЖДЕНЬ
3. 8 клас
Відокремлені означення. Параграф 32, впр. 321, 324.
https://drive.google.com/file/d/1jjeHOtqjNw1cks2HhIiYPkDf5ZaGE56P/view?usp=sharing
Відокремлені прикладки. Параграф 33, впр. 336, 339.
https://www.youtube.com/watch?v=gLwCsRRgjoo
https://www.youtube.com/watch?v=FygVAO9upXk
В.ДРОЗД. "Білий кінь Шептало"
https://www.youtube.com/watch?v=7abpyLOyNwY
https://www.youtube.com/watch?v=mYrTYuDMr6g
4. 9 клас
Складні речення з різними видами сполучникового і безсполучникового зв'язку. Параграф 31, впр. 383, опрацюйте схему синтаксичного розбору СР с. 177.
Трагедія жінки-матері. .лірика Шевченка періоду арешту й заслання. Вивчити напам'ять вірш "Доля"
https://drive.google.com/file/d/11WsVpkH8VD7TorCDG5jDC8MoIHkYyC3u/view?usp=sharing
https://www.facebook.com/profile.php?id=100034265512809
Немає коментарів:
Дописати коментар