Учитель повинен свідомо йти в ногу із
сучасністю, пройматися і надихатися силами,
що пробудилися в ній.
А.Дістерверг
Учительські хитрощі
(лайфхаки)
•
Як
скоротити покликання https://cutt.ly/
•
Як
швидко завантажити матеріал з YouTube
https://www.ssyoutube.com/watch?v=KPgJYyyL9zU&ab_channel=%D0%93%D0%B0%D0%BB%D0%B8%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B0%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D0%B0
•
Як
створити QR
– код (платформа
«Всеосвіта» - вкладка Інструменти педагога – генератор QR) https://creambee.ru/qr-code-generator/
•
Як
створити кросворд у середовищі CrosswordLabs
•
Як
конвертувати word
у pdf https://smallpdf.com/uk/word-to-pdf
•
Як
озвучити презентацію PowerPoint (вкладка записування або показ слайдів – записати показ слайдів)
•
Як
конвертувати PowerPoint
у відео, або pdf (вкладка файл – експорт – створити
(pdf) відео – записати
звуковий супровід – закрити запис – створити відео - зберегти)
- Хмари слів https://wordart.com
- Learningapps
- онлайновий сервіс,
який дозволяє створювати інтерактивні вправи
План вивчення
передового педагогічного досвіду
вчителя української мови та літератури
Раденицького ЗЗСО І-ІІ ст.
ПІХО Тетяни Мар'янівни
№ з/п |
Зміст роботи |
Форми і методи |
Термін |
Хто вивчає |
І. Організаційно-підготовча робота |
||||
1. |
Аналіз об’єктивних даних про вчителя |
Робота з документами |
Вересень |
ЗДНВР |
2. |
Вивчення навчально-матеріальної бази щодо викладання предмета українська
мови та література |
Бесіда, аналіз |
До 20.09.2020 р. |
ЗДНВР |
3. |
Опрацювати літератури з питань
тем учителя, що атестуються |
Робота з методичною літературою |
До 27.09. 2020 |
ЗДНВР |
4. |
Бесіда про збір матеріалів, що характеризують досвід роботи: календарні
плани з навчальних дисциплін, розробки уроків з теми, матеріали самоосвіти,
фотоматеріали, зразки дидактичних матеріалів |
Бесіда |
Упродовж навчального року |
ЗДНВР |
5. |
Опрацювати: накази по закладу за
останні 3 роки з питання результативності роботи на уроках української мови та літератури |
Робота з документами |
Січень 2021 р. |
ЗДНВР |
6. |
Надання консультацій відділу освіти, молоді та спорту Мостиської ТГ |
Бесіда |
Жовтень |
ЗДНВР |
ІІ. Надання допомоги вчителю, досвід якого вивчається |
||||
7. |
Перевірка навчальної документації |
Бесіда, аналіз, узагальнення |
Серпень, січень |
Директор ЗЗСО, ЗДНВР |
8. |
Систематично
консультувати вчителя із самокорекції досвіду |
Консультації |
Упродовж
року |
Керівник МО |
9. |
Консультації щодо систематизації та узагальнення
спостережень |
Бесіда |
Січень 2021 р. |
ЗДНВР |
10. |
Консультації з підготовки виступів, доповідей,
статей |
Консультації |
Упродовж року |
ЗДНВР |
ІІІ. Вивчення досвіду роботи вчителя |
||||
11. |
Вивчити систему роботи
вчительки з теми досвіду «Використання інтерактивних методів та технологій на
уроках української мови та літератури». Визначити,
які форми і методи характерні для
досвіду, що забезпечують високу результативність та ефективність
навчання та виховання. Для цього: · ознайомитись із календарними планами роботи; · ознайомитись з аналізом відвіданих упродовж 2018-2021 р.р. уроків; · виступами вчителя на семінарах-практикумах, педагогічних радах, батьківських зборах, на сайті школи (відділу освіти); · відвідати та проаналізувати систему уроків вчителя; · провести контрольні зрізи знань в окремих класах; · вивчити систему роботи вчителя з підвищення науково-теоретичного та методичного рівня. |
Спостереження та аналіз
Моніторинг |
Протягом року (до 01.03.2021)
Грудень-січень Лютий |
Директор ЗЗСО, ЗДНВР, члени АК |
12. |
Епізодичне відвідування уроків у класах різних
вікових категорій |
Спостереження та аналіз |
Упродовж року (До 01.03.2021) |
ЗДНВР, члени АК |
13. |
Відвідування позакласних заходів з навчального
предмета |
Спостереження та аналіз |
Упродовж року |
ЗДНВР, кл.кер., члени АК |
14. |
Відвідування заходів з виховної
роботи |
Спостереження та аналіз |
Упродовж року |
ЗДНВР, кл.кер. |
15. |
Відвідування заходів спрямованих на роботу з батьками |
Спостереження та аналіз |
Упродовж року |
ЗДНВР, ШМО кл.кер. |
IV. Узагальнення та поширення досвіду |
||||
16. |
Систематизувати та узагальнити зібрані матеріали з
досвіду роботи вчителя Піхо Т.М. |
Наказ, рішення педагогічної ради |
До 01.03.2021 |
ЗДНВР, члени АК |
17. |
Описати досвід роботи вчителя, що атестуються. |
Практична робота |
До 01.03.2021 |
ЗДНВР |
18. |
Результати вивчення досвіду
обговорити на педагогічній раді, засіданні атестаційної комісії І рівня |
Протокол педради, засідання АК |
До 01.03.2021 |
ЗДНВР, члени АК |
19. |
Підготувати матеріали до картотеки ППД |
|
До 03.05.2021 |
ЗДНВР |
20. |
Доручити вчителю підготувати
виступи на січневому засіданні педагогічної ради, засіданні АК |
Бесіда |
До 28.01.2021 |
ЗДНВР |
V. Впровадження досвіду в практику роботи вчителів |
||||
21. |
Ознайомлення вчителів школи з формами та платформами для дистанційного
навчання (про організацію дистанційного навчання) |
Виступ на педраді |
Листопад 2020 |
ЗДНВР |
22. |
З досвіду роботи. Учительські лайфхаки (інтерактивні завдання) |
В рамках методичного тижня |
Лютий 2021 |
ЗДНВР |
Формування мотивації навчальної діяльності
Підвищення ефективності навчання
- Як підготувати порівняльну характеристику літературних героїв
- Як працювати над розповіддю над картиною
- Як підготуватися до характеристики персонажа
- Як характеризувати головного героя
- Як написати твір-роздум
- Як написати відгук на прочитаний літературний твір
- Як вести обговорення літературного твору
- Як аналізувати сонет
- Як аналізувати прозовий художній твір
- Як аналізувати ліричний твір
- Як аналізувати драматичний твір
З досвіду роботи "Використання проблемного навчання на уроках української мови та літератури"
З досвіду роботи "Використання інтерактивних технологій на уроках української мови та літератури"
Брошура. Методичні рекомендації
Педагогічні читання. Розвиток творчого потенціалу педагога на етапі сучасного розвитку суспільства
Урок відкритої думки 8 кл.
Контрольні роботи 5 кл.
Контрольні роботи 6 кл.
Контрольні роботи 7 кл.
Контрольні роботи 8 кл.
Контрольні роботи 9 кл.
Початковий та середній рівні
(Кожна правильна відповідь оцінюється в 1 бал.)
А українським кріпакам; Б ліберальному панству;
В царському уряду; Г літераторам різних напрямків.
А засудження загарбницької політики царського уряду;
Б захоплення історією, міфологією народів Кавказу;
В уславлення мужності горців, краси кавказької природи;
Г засудження агресії горців.
(Кожна правильна відповідь оцінюється у 2 бали.)
(Змістовна, цікава та грамотна відповідь оцінюється в 3 бали.)
А Напишіть тези до теми: «Жіноча доля у творах Шевченка та різні типи й способи її втілення».
Б Підтвердіть або спростуйте думку: «Життя Т. Шевченка — подвиг», навівши відповідні аргументи.
(Кожна правильна відповідь оцінюється в 1 бал.)
А утвердження сили знань, навчання;
Б утвердження того, що становище кріпаків можна змінити революційним шляхом;
В засудження панів-лжепатріотів, їхнього комплексу меншовартості;
Г засудження царських прислужників, кріпосників і самої царської влади.
(Кожна правильна відповідь оцінюється у 2 бали.)
(Змістовна, цікава та грамотна відповідь оцінюється в 4 бали.)
А Напишіть тези до теми: «Національна проблематика у творчості Т. Шевченка періоду «трьох літ» і суворість авторської оцінки історичних діячів».
Б Зробіть ідейно-художній аналіз улюбленого вірша Т. Шевченка (або уривка з поеми).
Немає коментарів:
Дописати коментар